מצלמות אבטחה לקשישים

אז מה היה לנו עד עכשיו

קשישים ואנשים סיעודיים לא תמיד מסוגלים לבטא את כאבם ואת מה שעובר עליהם ובשל כך הם חשופים יותר לפגיעה מצד הסביבה בה הם נמצאים ללא יכולת להתלונן על כך.

מקרים לא מעטים של פגיעה פיזית ו/או מילולית בקשישים ע"י מטפליהם התגלו בשנים האחרונות וגרמו לחששות ופחדים עבור מי שיש לו הורה או קרוב משפחה במצב סיעודי.

בשל נסיבות אלה, המודעות להשגיח על קשישים ואנשים סיעודיים הולכת וגדלה ועמה הדרישה להשתמש באמצעים אפקטיביים לצורך השגחה עליהם ומניעת התעללות בהם.

מצלמות אבטחה, בהקשר זה, מהוות אמצעי מרכזי בכל שבאמצעותו ניתן לצפות במה שמתרחש בין מטפלים ובין המטופלים הקשישים ו/או הסיעודיים ובכך להשגיח עליהם גם מרחוק. 

למעשה, מצלמות אבטחה מהוות אמצעי הרתעה שמטרתו למנוע התעללויות מצד מטפלים, או לפחות להצליח לאתר אותן בזמן אמת ולדעת להיזהר מהן.

 

מהן שיטות ההתקנה של מצלמות אבטחה לקשישים?

ככלל, מצלמת אבטחה לקשישים עשויה להיות גלויה או סמויה, יש לשים לב לדגשים חשובים עבור כל סוג התקנה:

  1. מצלמה גלויה – כשהמטפלים עובדים בידיעה שיש מצלמה שמתעדת את פעולותיהם, הסבירות גבוהה יותר כי הם יבצעו את עבודתם על הצד הטוב ביותר. אולם, הידיעה כי קיימת מצלמה שמתעדת את המתרחשת עשויה לגרום לתחושת אי נעימות בקרב המטפלים. 
  2. מצלמה נסתרת – במקרה בו החלטתם להתקין מצלמת אבטחה נסתרת, תצטרכו לבצע זאת בהתאם לחוק, אשר מתיר את התקנת המצלמה הנסתרת אך ללא הקלטת קול המתרחש. 
  3. מצלמה גלויה יחד עם מצלמה נסתרת – קיימים מצבים בהם מותקנות מצלמת אבטחה גלויה ומצלמת אבטחה סמויה והדבר עשוי ליצור הגנה טובה יותר עבור הקשישים המטופלים ולתת שיקוף אמין יותר בנוגע למתרחש במקום בו הם שוהים עם מטפליהם. 

התקנת מצלמות אבטחה לקשישים

 

סוגי מצלמות אבטחה לקשישים

את מצלמת האבטחה ניתן לחבר למערכת אינטרנטית ובכך לאפשר צפייה במתרחש, בכל זמן ומכל מקום בו נמצא הצופה. מדובר בצפייה באון – ליין, דרך טלפון חכם או טלוויזיה, שמחוברים למערכת. 

מבחינת סוגי המצלמות שאותן ניתן להתקין, קיימים מס' סוגים הכוללים:

  1. מצלמת אבטחה המחוברת באמצעות WIFI – מאפשרת צילום ללא התקנה של תשתית אינטרנט בחלל המצולם.
  2. מצלמת אבטחה עם חיבור חוטי – מחייבת הכנת תשתית עבור המצלמה.
  3. מצלמה עם מכשיר הקלטה – לרוב מדובר במצלמת IP דיגיטלית או מצלמת HD אנלוגית. שתיהן נחשבות איכותיות ומאפשרות צילום ברמה גבוהה. 
  4. מצלמה עצמאית – לא כוללת מכשיר הקלטה ולפיכך, היכולת לצפות בתיעוד שצולם מתאפשר רק באון ליין ללא אפשרות לצפות במה שתועד בעבר. 
  5. מכשיר הקלטה – מאפשר הקלטה של מצלמה אחת או של כמה מצלמות מותקנות. באמצעותו, ניתן להקליט את המתרחש ולצפות בכך גם בעתיד. בנוסף, מאפשר גם צפייה מרחוק בקשיש ובמה שקורה סביבו בזמן שהותו עם המטפל.
סוג השירות עלות השירות
מצלמת אבטחה WIFI כ- ₪200 – ₪680
מצלמת אבטחה עם הקלטת DVR כ- ₪450 – ₪3,200
מצלמת אבטחה עצמאית כ- ₪189 – ₪700

 

מצלמת אבטחה לקשישים – מי יכול להתקין?

התקנת מצלמות בבית הקשיש תוכלו להזמין דרך חברות שונות אשר עוסקות בתחום, ביניהן חברת GS מערכות, שמציעה עבורכם שירותי שונים של התקנת מערכות ומצלמות אבטחה לבית או לעסק.

השירות ניתן ברמה גבוהה וע"י אנשי מקצוע מהטובים בתחום.

התקנת מצלמות אבטחה לקשישים

 

לסיכום

התקנה של מצלמות אבטחה לקשישים מהווה אמצעי חשוב ביותר, באמצעותו ניתן לשמור עליהם מפני פגיעה או התעללות מצד מטפליהם.

תיעוד באמצעות מצלמות אבטחה, מאפשר לאנשים לצפות במה שמתרחש בסביבת קרוביהם הקשישים (או הסיעודיים) ולהשגיח עליהם, גם מרחוק.

בבואכם להתקין מצלמת אבטחה לקשישים, חשוב לבחור בקפידה את סוג המלצה ולוודא שהיא אכן עונה על הצרכים שלכם בנוגע לתיעוד אותו אתם מעוניינים לבצע.

בנוסף, יש לדאוג שמקום ההתקנה יהיה אסטרטגי ויאפשר צילום רחב של כל המתרחש במקום בו נמצא הקשיש.

חברת ג'י אס מערכות מספקת שירות של התקנה ותיקון מצלמות אבטחה לקשישים, להצעת מחיר ולפרטים נוספים צרו איתנו קשר.

לקבלת הצעת מחיר למצלמות אבטחה לקשישים השאירו פרטים
הביטחון שלכם חשוב לנו מאוד!
או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מלא חינם
רק רגע..
תנו לנו להפתיע אתכם במחירי מבצע שאסור לפספס!