הקמת תשתיות תקשורת למוקד שירות לקוחות

אז מה היה לנו עד עכשיו

הרי זה ברור כי הקמת תשתיות תקשורת למוקד שירות לקוחות, משפיעה ישירות על התנהלות החברה.

הן מבחינה עסקית והן מבחינה תפעולית וארגונית. למשל, בואו נדבר על מרכזיית הטלפוניה שהחברה משתמשת בה. האם היא נתמכת על ידי תשתיות התקשורת? 

מוקד שירות הלקוחות עסוק כל הזמן בפניות פנימה לארגון, בהוצאת שיחות החוצה, בניסיונות לשמר לקוחות, לגייס לקוחות חדשים, לפצות לקוחות שהתאכזבו מהשירות ועוד כהנה וכהנה עיסוקים.

בפועל, אף מוקד שירות לקוחות לא יצליח לנהל את כלל משימותיו ללא התמיכה של תשתית תקשורת מתקדמת ומהירה.

הקמת תשתיות תקשורת למוקדי שירות לקוחות מאפשרת לכם, בסופו של דבר, לקבל תמיכה טכנולוגית ודיגיטלית לכלל פעילויות החברה.

 

חשיבות תפקוד תשתיות התקשורת בארגון 

בין אם מדברים על תפקוד האינטרנט, או שמא מדברים על המרכזייה של הטלפונים והתקשורת בין המדפסות והמחשבים, תשתיות התקשורת חייבות לפעול בצורה חלקה.

חברת GS SYSTEMS היא אחת מחברות הקמת תשתיות התקשורת הוותיקות בישראל. 

עם ניסיון של שנים ומקצועיות חסרת פשרות, צוות GS SYSTEMS יתקין במוקד שירות הלקוחות את תשתיות התקשורת המתקדמות ביותר כיום.

לרוב, יהיה מומלץ לבחור בהתקנת תשתיות תקשורת המבוססות על נחושת.

חשמלאים מתקנים בעיה

 

 

מדוע מומלצת הקמת תשתיות תקשורת מבוססות נחושת? 

חומר הנחושת נחשב מאוד עמיד, תשתיות התקשורת יוכלו להחזיק מעמד במשך שנים רבות, לעיתים עם עשרות שנים.

ומעבר לכך, חשוב לקחת בחשבון את ההתחדשות והשינויים שתמיד מתרחשים בעולם הטכנולוגי.

וזו הסיבה לכך שרצוי ברוב המקרים להתקין תשתיות תקשורת מבוססות נחושת. 

חומר גלם הנחושת הוא חומר אשר מסוגל לתמוך בסוגי טכנולוגיות מתקדמות.

גם אם טכנולוגיית תשתיות התקשורת תשתנה בטווח הרחוק, סביר להניח שתשתיות תקשורת עשויות נחושת לא יצריכו שינויים מהותיים בהן בעתיד.

יהיה ניתן לשדרג את תשתיות התקשורת מבלי להקים אותן מחדש (במידה שעשויות אכן מנחושת).

 

הקמת תשתיות תקשורת למוקדי שירות לקוחות 

במקרים רבים, תשתיות התקשורת במוקד שירות הלקוחות יצטרכו לתמוך ביותר מאשר במרכזיית הטלפוניה.

הקמת תשתיות תקשורת במוקד שירות לקוחות יכולה לתמוך באינטרנט האלחוטי של המוקד, כמו גם במצלמות האבטחה, בתקשורת המדפסות ותקשורת המחשבים ועוד. 

בפועל, כל אלו עשויים לעיתים להכביד משמעותית על תשתית התקשורת.

בכדי להנות מתקשורת יציבה וחלקה, במקרים רבים יהיה צורך לפרוס מגבירי שידור וטווח שידור.

באופן הזה, כלל ההתקנים במוקד שירות הלקוחות יוכלו להנות מתקשורת רציפה ויציבה.

 

מוקדנית שירות טלפוני

 

שדרוג ותיקון או אחזקת תשתיות תקשורת 

אם לאחר הקמת תשתיות התקשורת הארגון או החברה חווים כשלים או קשיים בתקשורת, יהיה חשוב לוודא כי הבעיה היא לא תקשורת איטית וקטועה.

אם התקשורת במוקד אכן עושה רושם של איטית או קטועה ונופלת, ייתכן שהבעיה היא באמת נושא הגברת טווח השידור. 

במקרים מהסוג הזה, יהיה חשוב לקבל שירותי אחזקת תשתיות תקשורת. ואם יש צורך, יהיה אפשרי גם לשדרג את תשתיות התקשורת ולחזקן.

בין אם אתם מעוניינים בהקמת תשתיות תקשורת מסוג כזה או מסוג אחר, חברת GS SYSTEMS אמונה על הקמת כל סוגי תשתיות התקשורת ואחזקתן.

 

באנר הקמת תשתיות תקשורת למוקד שירות לקוחות

 

GS SYSTEMS הקמת תשתיות תקשורת מכל הסוגים ואחזקתן 

בעזרת צוות עתיר ניסיון מקצועי של שנים, חברת GS SYSTEMS מקימה תשתיות תקשורת בקופות חולים ובבתי חולים, במוקדי שירות לקוחות, בחברות, ארגונים מוסדיים, ארגונים ממשלתיים ועוד.

ניתן ליצור קשר עם חברת GS SYSTEMS בנוגע להקמת תשתיות תקשורת עבור מצלמות אבטחה אלחוטיות, תקשורת מחשבים, תקשורת מדפסות, מרכזייה לטלפונים ועוד.

צרו קשר דרך האתר, השאירו פרטים ואחד מנציגי החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי. 

לקבלת הצעת מחיר להקמת תשתיות תקשורת למוקד שירות לקוחות השאירו פרטים
הביטחון שלכם חשוב לנו מאוד!
או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מלא חינם
רק רגע..
תנו לנו להפתיע אתכם במחירי מבצע שאסור לפספס!