מצלמה לדלת ללא עינית

אז מה היה לנו עד עכשיו

הבית הוא המקום הכי קרוב לליבנו, המבצר שלנו, בו אנו חיים יחד עם האנשים הכי יקרים לנו.

מסיבה זו, אנו תמיד נרגיש בצורך להגן עליו וליצור הפרדה בינו ובין המתרחש בחוץ, במטרה לאפשר שליטה מלאה על ההתנהלות היומיומית שלנו ועל מה שמתרחש בתוכו. 

בישראל ובארצות אחרות ברחבי העולם, "בית חכם" הפך לחלק בלתי נפרד מהמציאות, בעיקר הודות לטכנולוגיה המתפתחת, שבעזרתה ניתן להתקין מערכות בטיחות לצורך שמירה על הבית הפרטי אן על מקום העסק.

  

מצלמת אבטחה לדלת כניסה – מה חשיבותה?

מצלמות אבטחה, בהקשר זה, מהוות כלי מרכזי שאותו נהוג להתקין בחללים שונים, כשמעוניינים לצפות במתרחש בתוכם וכך להצליח להגן עליהם.

בפרט, התקנת מצלמת אבטחה לדלת היא פעולה חיונית ואף הכרחית, אם הנכם  מעוניינים בשקט ובשלווה עבורכם ועבור הקרובים שלכם.

מצלמת האבטחה שנחשבת לבסיסית ביותר הייתה מאז ומתמיד זו המותקנת בדלת הכניסה לבית. 

הסיבות להתקין מצלמות אבטחה לדלת ללא עינית:

  • הגנה מפני אורחים לא רצויים – הסיבה לכך נעוצה בצורך ליצור הגנה מפני גנבים ופורצים שעלולים להיכנס דרך הדלת ולחולל בלגאן בבית ואף השחתה וגניבה של ציוד יקר ערך.
  • הגנה על העסק שלכם – לבתי עסק בפרט, התקנת מצלמת אבטחה לעסק הינה הכרחית, בכדי להגן על הציוד היקר והרכוש שבתוך בית העסק וכדי להוות אמצעי הרתעה עבור גנבים, גם בשעות בהן אין אף אחד בבית העסק.

לפיכך, בבואכם להתקין מצלמת אבטחה, ההמלצה היא לתכנן את רכישת המצלמה והתקנתה על מנת שתעניק לבית העסק שלכם את ההגנה המרבית. 

ככלל, קיימת אופציה להתקין מצלמת אבטחה לדלת עם עינית או בלי עינית.

כך או כך, חשיבותה של מצלמה חכמה בדלת הכניסה היא גבוהה ביותר, מאחר ובעזרתה תוכלו לקבל רשמים לגבי האדם שנמצא מחוץ לדלת ולהחליט אם להכניסו או לא ובכך להגן על ביתכם וכמובן על עצמכם ועל קרוביכם.

 

מצלמה לדלת ללא עינית

 

מצלמת אבטחה ללא עינית 

הסיבות שבגינם עדיף להתקין מצלמת אבטחה לדלת ללא עינית:

  • חיבור אלחוטי וצפייה און – ליין –  לדלת כניסה ללא עינית ניתנת לחיבור למחשב או למכשיר נייד, בכדי לאפשר לצפות במתרחש באון – ליין וכך להצליח לראות מי עומד ליד הדלת ומבקש להיכנס.
  • התמקמות נוחה – בנוסף, מצלמה מסוג זה נגישה עבור כל דיירי הבית וקל למקם אותה, כך שתהיה פרקטית עבור מי שמבקש להשתמש בה. 
  • יתרונות טכנולוגיים – מדובר בטכנולוגיה מתוחכמת, המאפשרת התבוננות במתרחש בכניסה לבית (או לעסק) באמצעות צפייה מרחוק – דרך הטלפון או דרך המחשב, כיום קיימות גם אפליקציות המקושרות לטכנולוגיה זו, דרכן ניתן לבצע את כל הפעולות הקשורות לפתיחה או נעילה של הדלת, לפי רצונכם.

בדרך זו ניתן לעקוב אחר המתרחש באזור דלת הכניסה שלכם, מכל מקום בו אתם נמצאים ובכל זמן. היתרון העיקרי במצלמה מסוג זה, היא האפשרות לשלבה כחלק מהדלת בלי לחשוש שיבחינו בה.

 

התקנת מצלמת אבטחה ללא עינית 

חברות שונות מציעות התקנה של מצלמה ללא עינית לדלת ביתכם או העסק שלכם. חברת ג'י אס מערכות אבטחה והתקנת מצלמות אבטחה, תוכל להעניק לכם שירות זה במקצועיות מרבית.

מבין מגוון שירותיה, חברה זו מציעה עבורכם גם ייבוא והתקנה של מצלמות לדלת ללא עינית ע"י טכנאי מומחה, שידאג לבצע עבורכם התקנה באיכות גבוהה.

 

באנר מצלמה לדלת ללא עינית

 

לסיכום

הגנה על מקום מגורכם או על העסק שלכם הינה דבר הכרחי בייחוד אם ציוד או רכוש יקר ערך נמצא בו.

כיום, אודות לטכנולוגיה המפותחת, קיים מבחר של מצלמות אבטחה שניתן להתקין בכדי להגן על ביתכם או על מקום העסק שלכם ובאמצעותן ליצור הרתעה כלפי גנבים המאיימים לפרוץ פנימה.

מבין סוגי מצלמות האבטחה, קיימת מצלמת אבטחה ללא עינית אותה ניתן להתקין בדלת הבית או העסק, כאשר השימוש בה נעשה דרך התחברות למחשב או לטלפון הנייד.

אופציה זו מאפשרת לכם לצפות במתרחש גם אם הנכם נמצאים במקום רחוק ובכך לשלוט במה שקורה באזור הדלת שלכם ובתוך הבית או העסק, עליו אתם מעוניינים לשמור.

חברת ג'י אס מערכות מספקת שירות של התקנה ותיקון מצלמות אבטחה לדלת ללא עינית לבית ולעסק, להצעת מחיר ולפרטים נוספים צרו איתנו קשר.

לקבלת הצעת מחיר למצלמה לדלת ללא עינית השאירו פרטים
הביטחון שלכם חשוב לנו מאוד!
או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מלא חינם
רק רגע..
תנו לנו להפתיע אתכם במחירי מבצע שאסור לפספס!