התקנת מצלמות אבטחה בבת ים

אז מה היה לנו עד עכשיו

ככל הערים המרכזיות בארץ, בת ים היא עיר הומה אנשים, שזקוקים לרשת ביטחון – בין אם הם נכנסים לקניונים ומטיילים בחוף הים, ובין אם הם נמצאים במשרד או בבית.

מדוע צריך להתקין מצלמות אבטחה בבת ים ולמי הן יעילות – על כך במאמר הבא.

 

מדוע להתקין מצלמות אבטחה בבת ים?

בבת ים כמו בערים אחרות ישנם אזורים ושכונות מועדות לפורענות ואזורים יוקרתיים יותר.

כאשר מתקינים מצלמות אבטחה במוסדות כמו בנקים, חנויות, קניונים, אתרי בנייה, משרדים או בתים פרטיים ניתן לקבל הגנה וביטחון בכל אזור בעיר.

בצורה כזו ניתן למנוע פיגועים, מעשי פשע, מעשי השחתת רכוש, לאתר חשודים ולקבל תיעוד של אירועים שאחר כך ישמשו כראיות בבית המשפט. 

באנר מצלמות אבטחה בבת ים

 

דוגמאות לתיעוד מצלמות אבטחה בבת ים

לפני כחודשיים מצלמות האבטחה בחנות ירקות בבת ים תיעדו ירי בבעל החנות בן ה-41, כנראה על רקע פלילי, שגרם לפציעתו הקשה ופציעה של אישה נוספת.

במקרה זה מצלמות האבטחה יסייעו למשטרה לאתר את הפושעים ולשאת עימם את הדין. מקרה מוכר נוסף תועד במהלך מלחמת כנופיות בבת ים שבו נפגעה אישה בזמן שהיא נוהגת ברכב שלה מכדור תועה.

גם כאן מצלמות האבטחה יסייעו למשטרה לפתור את המקרה ולהעמיד לדין את היורה. דוגמאות אלו ואחרות מלמדות על פשיעה בעיר אליה חשופים התושבים.

התפקיד של העירייה היא לדאוג לביטחון במוסדות ציבוריים וברחובות ובמקביל התושבים דואגים לביטחונם בבתים באמצעות מצלמות אבטחה.

 

התקנת מצלמת אבטחה בבית פרטי בבת ים

תפקידן של מצלמות אבטחה בבתים פרטיים בבת ים הן להרתיע פורצים ולהסב ביטחון. מבין הסוגים השונים מומלץ להתקין מצלמות כיפה שמצלמות בזוויות שונות.

עוברי האורח לא יכולים לדעת מה כיוון הצילום ולכן הן יעילות ופופולריות יותר ממצלמות אחרות. בנוסף, יש למצלמות אלו ראיית לילה עם אינפרה אדום.

סוגים נוספים המתאימים לבתים פרטיים או משרדים הן מצלמות IP שמשדרות למכשיר הנייד החכם באמצעות אפליקציה כל מה שקורה בשטח החיצוני של הבית בכל שעה ומכל מקום, מצלמות צינור, מצלמות ממונעות, מצלמות נוף ומצלמות נסתרות.

דרך הרתעה פופולרית היא התקנה של 2-3 מצלמות מסביב לבית ובנוסף התקנת מצלמות דמה על מנת שהבית ייראה מרושת בצורה מסיבית וירתיע את הפורצים.

 

כיצד זה עובד?

כאשר מחליטים להתקין מצלמות אבטחה בבית עסק או בבית פרטי חשוב להגדיר את הצרכים בהתאם לגודל המבנה, מספר הנפשות והתקציב.

בבית גדול כמובן הבחירה של מספר מצלמות תהיה יעילה יותר. בנוסף, חשוב לדעת היכן למקם את המצלמות על מנת לקבל מספר זוויות ראייה.

יש גם לקחת בחשבון בניית תשתית תקשורת על מנת שהשידור מהמצלמות יעבור למסכי המחשב בבית.

במידה ומדובר במצלמות IP תצטרכו להעביר כבל רשת לארון התקשורת ואם תשמשו ב- WIFI לא תצטרכו כלל תשתית.

בנוסף לכל אלה צריך לדעת אצל מי מתקינים את מצלמות האבטחה. כלומר, באיזו חברה ומה מידת הניסיון שלה.

 

מי יתקין לכם את מצלמות האבטחה?

לחברות המספקות מצלמות אבטחה יש מערך של טכנאים מיומנים ומנוסים שיתקינו בביתכם את המצלמות בצורה מקצועית ויקימו את התשתית הדרושה.

על מנת למצוא חברה מומלצת ניתן לבדוק באינטרנט חוות דעת ולקרוא המלצות. 

ההמלצה שלנו היא חברת ג'י אס מערכות המעניקה שירות אישי לכל לקוח בבת ים וערים אחרות בארץ.

בנוסף, החברה מעניקה ייעוץ מקצועי על מנת להתאים את סוג המצלמות, הדגם ובכמות על פי הצרכים שלכם. לא צריך לחפש יותר – זאת הכתובת שלכם.

לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה בבת ים השאירו פרטים
הביטחון שלכם חשוב לנו מאוד!
או השאירו פרטים וקבלו ייעוץ מלא חינם
רק רגע..
תנו לנו להפתיע אתכם במחירי מבצע שאסור לפספס!