אם בעבר, ישיבה במשרד הייתה מתבצעת תוך כדי שהדלת פתוחה, היו פחות חששות מגניבות או מפריצה של זרים פנימה, הרי שכיום נהוג לבטח את אזור המשרד, להתקין בו מערכת אזעקה, מצלמות בטיחות ובד"כ גם אינטרקום.
בהרבה מאוד כניסות של משרדים מותקנות כיום מערכות אינטרקום שונות, שלעיתים אף כוללות תוספות טכנולוגיות מתקדמות.
אם אתם בעלי משרד ואתם נוהגים לקבל אורחים במהלך יום העבודה, סביר להניח כי תרצו לזהות כל לקוח או מבקר שמגיע למשרדכם, בטרם כניסתו פנימה.
מערכות אינטרקום שונות, שמותאמות לדלתות כניסה של משרדים, עשויות לתת את המענה לכך.
אם הנכם תוהים איזו מערכת אינטרקום מומלץ להתקין למשרד, ניתן למצוא כמה מערכות אינטרקום מתקדמות אשר כוללות כלים שונים לזיהוי ואבטחה ובכך מסייעות בהגנה ושמירה בכניסה למשרדים.
סינון האורחים באמצעות האינטרקום מסייע בשמירה על סדר ושגרה תקינה בתוך המשרד, ללא הפרעות מבחוץ.
סוגי מערכות אינטרקום למשרד
כיום, משרדים שונים נוהגים להתקין בכניסתם אינטרקום ובהרבה מקרים גם מערכת מצלמות אבטחה וכיו"ב.
מהי מטרת האינטרקום למשרד:
- פיקוח על המשרד והעובדים – המטרה בכך היא לפקח ולהגן על המשרד, על הציוד שבו ועל העובדים
- להרתיע מפני פריצות – וכמו כן, להרתיע אנשים חיצוניים מפני פריצות לתוך המשרד, גניבות או וונדליזם.
- זיהוי וקבלת החלטות – התנהלות הכנת אורחים חיצוניים למשרד מתבצעת לרוב ע"י תקשורת באינטרקום, כאשר עובדי הקבלה מבקשים לזהות את האדם בחוץ, דרך שמיעת קולו באינטרקום וכך להחליט אם לפתוח עבורו את דלת הכניסה.
טכנולוגיה זו של מערכות אינטרקום הולכת ומתפתחת, כך שגם יש כיום משרדים שעדיין לא משתמשים במערכות אינטרקום, סביר להניח שבעתיד הם יחליטו שכן.
התפתחות מערכות אינטרקום המיועדות למשרד
הטכנולוגיה של מערכות אינטרקום למשרד התקדמה בשנים האחרונות וזה בא לידי ביטוי בהוספה של רכיבים וחלקים מתקדמים למערכות האינטרקום השונות.
הדברים שהתווספו למוצר:
- צורות וחידושים – החלקים המרכיבים את מערכות האינטרקום מיוצרים ברמה גבוהה יותר מאשר בעבר והמערכות עצמן מיוצרות בצורות מגוונות וחדשניות.
- הוספת פיצ'רים – בנוסף, למערכות האינטרקום השונות ניתן להוסיף רכיבים משודרגים בעת התקנתן, כך שהתקשורת המועברת תתבצע ביותר מערוץ אחד, לדוגמא: שימוש בתקשורת ויזואלית מלבד תקשורת קולית וכו'.
מה כוללת התקנת אינטרקום למשרד?
כיום, רוב מערכות האינטרקום המותקנות במשרדים כוללות רכיבים שונים, שמטרתם ליצור רמת אבטחה ויעילות גבוהות ככל הניתן.
אם הנכם מעוניינים להתקין אינטרקום במשרד, בטרם ההתקנה כדאי לשים את הדגש על הרכיבים שהיא אמורה לכלול.
התקנת אינטרקום למשרד כוללת:
- פאנל אינטרקום המותקן ליד הדלת הכולל רמקול ולחצנים
- אנטי ונדלי מוגן מפני מים
- קודן לפתיחת הדלת
- פאנל אינטרקום מצלמה משולב מקודד.
- אחריות בגין האינטרקום
כמה עולה התקנת אינטרקום למשרד?
אינדיקטור חשוב שיש לבדוק בטרם רכישת מערכת אינטרקום למשרד הוא עניין התקציב.
לרוב, כשמדובר במערכות המיועדות למשרדים, העלויות עשויות להשתנות בהתאם לדגם האינטרקום, לפירמה שלו ולרכיבים שונים שנלווים אליו.
העלות הממוצעת של התקנת אינטרקום במשרד יכולה לנוע בין 2,000 – 1,000 ₪.
סוג השירות | עלות השירות (לא כולל מע"מ) |
התקנת אינטרקום שפופרת | כ – ₪1,200 – 2,000₪ |
התקנת אינטרקום עם קודן | כ – ₪1,500 – 2,500₪ |
התקנת אינטרקום עם חיבור לטלפון קווי | כ – ₪2,000 – 2,700₪ |
התקנת אינטרקום עם מצלמה | כ – ₪2,300 – ₪3,500 |
התקנת אינטרקום IP | כ – ₪3,000 – ₪6,500 |
איזו מערכת אינטרקום מומלץ להתקין במשרד?
לרוב, מערכת אינטרקום משרדית כוללת שתי פונקציות מרכזיות:
- אינטרקום קולי – שבאמצעותו ניתן לשוחח עם אורח שמגיע, בטרם כניסתו לתוך המשרד. בדרך זו, ניתן להבין אם מדוב באורח רצוי ולהחליט אם להכניסו פנימה.
- מצלמה – שמעבר לתקשורת הקולית, ניתן לראות באמצעותה מי האורח שנמצא בכניסה.
יחד עם זאת, ישנן מערכות אינטרקום משרדיות שקיימת בהן רק מצלמה ויש כאלה שקיימת בהן רק אינטרקום קולי.
ההמלצה היא, להתקין מערכת אינטרקום שכוללת את שתי האפשרויות ובכך להגדיל את רמת האבטחה והנוחות במשרד.
התקנת מערכת אינטרקום במשרד
מערכות אינטרקום למשרד צריכות להיות עמידות לאורך זמן. מבחינת ההתקנה, לא מדובר במשהו מסובך, בייחוד אם יש צורך להתקין פאנל אחד.
יחד עם זאת, ההמלצה היא להיעזר בשירותי של איש מקצוע לצורך ההתקנה, בכדי להימנע מתקלות במערכת.
חברת ג'י אס מערכות מספקת שירות של התקנה ותיקון מערכות אינטרקום במשרד, התקנת קודנים לשליטה מרחוק ועוד. להצעת מחיר ולפרטים נוספים צרו איתנו קשר.